Anton

I tisdags var det 2 år sen Anton dog. Vi stack iväg till Göteborg. Kände att vi behövde komma hemifrån hela familjen.
Det var tre dagar som vi gjorde vad vi ville. Bodde på ett jättefint hotell med loft och det gillade både Hanna och Wilma.
Vi var på Liseberg i söndags och det var mycket folk något jag inte trodde det skulle vara.
Hanna och Wilma åkte det mesta och de hade kul.
Jag kände att Anton var med för han älskade Liseberg. Han hjälpte systarna att åka det de inte vågat förut det är jag övertygad om.

Förra året när det var ett år hade vi en minnestund för Anton.
Det kändes bra att samla de som stod Anton nära och som finns för oss nu.

 

        


      
 Amanda, Antonia, Gerda, Jennie och Pontus sjöng många fina sånger.
Jag berättade om året.
 Hanna läste sin egna text
och Prästen Conny pratade.

Efter var det fika.




                   


Sen besökte vi Antons grav och sen vidare till olycksplatsen.




2 år kan inte förstå att tiden bara går.


                       Kram Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0