Söndag

Söndag idag fy vad fort helgen går.
Läste igår att  den lilla 2-åriga killen jag följt på hans mammas blogg har somnat in. Familjen bor utanför Nybro och han fick cancer som de upptäckte jag tro det var i januari i år.
De har haft en mycket svår tid mellan hopp och förtvivlan. Det är fruktansvärt jobbigt att se sitt barn så sjukt och man är ju så maktlös. De har bott mycket på sjukhus.
Nu börja ett nytt liv som de ska lära sig leva. Det är ett svårt liv och det tar lång lång tid.
Jag tänker mycket på dem och den lille underbara son som de inte fick ha kvar i livet.

Det jag kan säga med erfarenhet är att alla som är runt omkring visa att ni finns och kräv inget av familjen men lyssna och finns för dem det är vad de behöver.
Massor av styrkekramar till dem alla i familjen.


                                     


                                                          Kram Kicki

Kommentarer
Postat av: Monica Magnusson

Hej igen!

Nu har jag kommit in på din sida. Vi träffades i Göteborg VSFB helgen. Har även varit inne på Cines sida idag. Vad fantastiskt fina sidor ni har. Jag beundrar er. Tårarna rinner nerför kinderna men allt ni skriver stämmer ju så bra. Det var en bra helg tyckte jag också, var bara så TRÖTT veckan efter.

Tycker det är så tungt vissa dagar och saknaden är enorm. Du vet hur det känns. Tyckte också det kändes när man satt där på lördagen och vi presenterade oss för

för varandra sådan samhörighet och trygghet.

Varma kramar från

Monica M Fristad

PS! Idag har min son Anton åkt och hälsat på Cines dotter Sara, världen är så liten.



2009-10-25 @ 19:50:27
Postat av: Kicki

Hej Monica

Kul att du hittat till min sida.

Jag var helt slut efter helgen i Göteborg men det var så bra och jag visste att det skulle ta på krafterna.

Vad kul att Anton åkt till Sara. Ja världen är väldigt liten.

Vi hörs många kramar Kicki

2009-10-25 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0