Kurs igen i Göteborg



Som många vet jobbar jag sen i maj på en begravningsbyrå.
Jag testa året ut och jag är tjänstledig från barnomsorgen som jag har jobbat i i 22 år. 
Imorgon tisdag åker jag på kurs till Göterborg i tre dagar.
En omtanke kurs som bla. handla om barnbegravningar m.m.
Hoppas det är en bra kurs men jag har bara hört gott om den.
Det är Josef och jag som åker kl. 05.16 så det är nog dax att gå och lägga sig snart men kan ju vila på tåget som tur är.

Jag vet ju nu efter förra kursen att jag bli väldigt trött efteråt och det är ju bra att det bara är fredag och sen ledigt igen så att jag kan vila.

Här kommer en fin låt




God natt kram Kicki


Kommentarer
Postat av: Mamma Cine

Hoppas du haft det bra i Göteborg och att det var en bra kurs. Tänkte på vad bra att du är med som vet vad de pratar om när det gäller barnbegravningar. Får en känsla att du kan tillföra många saker som ingen kanske tänkt på...



Kram Cine

2009-10-28 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0