Fredag

Äntligen fredag.

 Det har varit en seg vecka. Är så fruktansvärt trött.
Tappat orken helt.
Vet inte vad jag ska hitta kraft och energi.

Jag bli så trött å folk som inte sköter det de lovat. Det slår så hårt.
Barn ska inte behöva utstå det.
På tisdag åker jag till Göteborg på kurs i tre dagar med jobbet.
Hoppas det ger mycket.

Sen veckan därpå måste jag bestämma vad jag ska göra i januari.
Gå tillbaka till mitt gamla jobb eller forsätta där jag är och vara tjänstledig tom april ut.
????????????????????????????

Det är jobbigt att ta beslut nu.

 Imorgon ska jag ut i skogen och hämta mossa för att göra fint hos Anton.




Hösten 2008


ha en trevlig helg
                                                   Kram Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0