UTVECKLINGSHELG

Hej
Det var länge sen jag skrev.
Förra helgen var jag i Göteborg på Utvecklingshelg med VSFB.
Det var verkligen bra och det är skönt att träffa andra föräldrar i samma situation.
På fredagen var vi på Räkafton och träffade medlemmar från VSFB.
På lördagen kl. 10 började vi. Vi var 21 personer varav tre höll i helgen.
21 st och alla hade mist sitt barn.
Det är konstigt men man känner sig trygg tillsammans utan att man känner dem.
 KONSTIGT!
Alla fick presenterar sig och man fick berätta hur mycket man själv ville.
Det tog många timmar.
På kvällen åkte vi till VSFB:s lokal och åt god mat.
På söndagen började vi kl. 09.00 sen höll vi på till kl. 15.30.
Jag var helt slut efter och jag har varit trött hela veckan.
Det var många känslor som far upp och ned jag bli så trött av allt men det är ändå skön trötthet för det gav så mycket. Jag är glad att jag åkte och hoppas det bli mer framöver.

TACK ALLA SOM VAR MED!

Jag satt och tänkte när jag såg alla
SÅNT TRAGISKT LIV VI HAR FÅTT
Och undrar varför detta drabbats oss och hur orkar vi?????
Det är något jag inte förstå. Ja man har inga val men ......
Gå till kyrkogården för att hälsa på sitt barn......
Det finns inga ord........

ANTON



                                                                      Kram Kicki


Kommentarer
Postat av: Lina

Tänker på dig och hoppas verkligen att vi kan träffas snart! Många varma kramar till dig från mig!

2009-10-17 @ 10:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0