TRÖTT

DET TAR PÅ KRAFTERNA

ATT SAKNAR OCH LÄNGTAR

EFTER SITT BARN.

 

ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT

TRÖTT!!!

 

NÄR MAN SÄGER DET

TILL ALLA SÅ SÄGER

DE OCKSÅ ATT DE

ÄR TRÖTTA.

MEN DE HAR

INTE SAMMA

TRÖTTHET.



Anders var på julbord med jobbet igår och
det var en kille som frågade varför han inte gråter?
Hallå vad tro alla ?????
De skulle bara veta hur mycket man gråter 
både inombords och med rinnande tårar.
Hur skulle det vara om vi skulle gå på våra jobb och gråta.
Då skulle de väl skicka oss till psyket.
När man lämna hemmet tar man på sig sin MASK för att kunna gå ut.

Jag är såååå trött på att att få försvara mig och min sorg efter min älskade son.



RÅD TILL ALLA SOM INTE MIST SITT BARN

*Ta vara på det ni ha och era älskade barn
* Gnäll inte över småsaker
* Njut av livet
* Ha tålamod och hjälp och stötta era barn





Ha en skön helg
Kram Kicki


Kommentarer
Postat av: Annika

Många kramar



2009-12-05 @ 15:00:37
Postat av: Karin Fransson

Jag är också så trött på att förklara och försvara.

Javisst, är det en speciell sorts trötthet. Men hur ska man förklara det?

Kram Karin

2009-12-05 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0