Skönt att helgerna snart är över

VÅR FAMILJ ÄR INTE SOM ANDRA FÖR HOS OSS FATTAS EN SON/BROR.

Jag tycker inte om Julen och dessa helger.
Det är för jobbigt. Det är jobbigt hela tiden men när det är Jul förväntar sig alla att det ska var bra men hos oss är det inte det. 
Att gå till en kyrkogård för att besöka sitt barn det finns inga ord som kan förklara hur det är.
Att inte få köpa julklappar och se Antons glada förväntansfulla min när han öppnade sina presenter det är hemskt.
Idag är det Nyårsafton och alla säger och skriver Gott nytt år.
Jag orkar inte tänka på ett nytt år jag tar en dag i taget.
Jag vill igentligen inte att det ska bli ett nytt år, det blir bara längre och längre ifrån 2007.
Konstigt för jag är ju kvar där 2007 då detta nya liv började.
Men det klart ju mer tiden går ju närmare kommer det och vi möts igen.

Fick nyss ett SMS från en av Antons kompisar.
De har varit helt otroligt fantastiska på att hjälpa oss och stötta oss.
De kommer och hälsa på oss och har inte glömt bort oss.
Ett stort TACK till er underbara pojkar.
Ni ska veta att vi finnns alltid för er.





Skönt att det snart är över för denna gång.

Tänker på er alla änglaföräldrar
 ta hand om er!

Jag är helt övertygad om att vi kommer att träffa våra barn igen!!!


KRAM KICKI


Kommentarer
Postat av: Eva

känner precis som du ,man är rädd för tiden som bara rullar på och det blir längre och längre tid sen vi såg våran Simon.Det gör så ont !saknaden är så stor, vill bara att han kommer hem,och att allt blir som vanligt.Men det kommer aldrig och bli som vanligt nå mer.Vår liv består nu av att springa på kyrkogården..det är inte klokt-så fel-och vi är så många som har det så här.Enda trösten idet här är att vi kanske får träffa han igen..det är så många som säger det ,och att han är med oss fast vi inte ser han..men jag vill ju ha han här och nu. hur ska man orka vänta?? varma kramar Simons "mamsen"

2010-01-02 @ 13:46:18
Postat av: Kicki

Hej Eva

du får gärna mejla mig om du vill



[email protected]



Kram kicki

2010-01-03 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0