Jul



Hoppas många fick träffa tomten igår.

Våran Jul är inte som andras för det fattas en.
ANTON
Jag tycker att Julen bara är jobbig och nu var det tredje Julen utan Anton.
Konstig för jag tycker det bara bli värre och värre. Jag åkte på morgon till Kyrkogården för att sätta dit julblommor och ljus.
Åka till en Kyrkogård till sin son. Det är helt sjukt!!!!!
Bara det att inte få köpa julklappar till han det gör mig tokig.

Skönt nu är det över och jag ska vila mig för jag är helt slut det har varit en jobbig höst på många olika sätt.
Jag ska jobba på måndag och det är min sista dag på Begravningsbyrån.
Den 7 januari börjar jag på Förskolan igen.


Ha det så bra alla nu Kram Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0