HOS ANTON


Hos Anton Julafton






Vi skickade upp Rislampor till Anton





















Kommentarer
Postat av: wilma<3

Ja det va häftigt!<333333

2009-12-28 @ 17:15:32
URL: http://jagheterwilma.blogg.se/
Postat av: Katarina Dahlberg

Hej Kicki! Mitt namn är Kattis jag blev så fängslad på din blogg alla fina bilder på Anton vilken fin kille han va! Vi tappade vår älskade Emma 090909 hela vår tillvaro rasade samman,hon tog sitt liv :( man är otröstlig i sin sorg ,jag känner igen mig mycket i det du skriver,skulle vilja prata med andra i samma situation.Ni har likadan gravsten som oss ett rött hjärta till våra älskade änglabarn!!Emma var född 1990 hon skulle fyllt 20år 13/1 man undrar hur mycket man kan gråta??

2010-01-15 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0