Mycket nu!!!!

Det var länge sen jag skrev. Det har varit mycket nu.

Förra veckan var jag, Hanna och Wilma+ många fler på storseans. De är fantastiska de två som är medium.
Hanna och jag har ju varit förut på deras storseanser och även på egen sittning. Både Hanna och jag har haft kontakt med Anton och det är helt otroligt underbart. Jag fick också kontakt med min Pappa. 

Vi vet att det inte så ofta inträffa att unga kommer fram på storseanser men vi ville ändå gå en gång till för att Wilma skulle få se hur det är.

Det ena mediumet kommer fram till mig och undrar om det är OK att hon prata med mig. Jag bli både varm och kall och svara att det är Ok.
Det visa sig att det är min mormor som kommer och det är 42 år sen hon dog och det hon förmedlar stämmer precis. Tack mormor du hjälper mig och min familj.
Anton kom inte med jag vet att han var där och kanske det var han som skickade mormor VEM VET!!! PGA omständigheterna den kvällen ( det fanns människor där som jag inte ville skulle höra det han skulle säga). Tack Anton.

På onsdagen förra veckan var jag på VSFB träffen i Växjö. Det var många föräldrar där som mist sina barn.

På Torsdagen var Anders och jag på mitt jobbs fest i Bäckebo. Det var kul för många kände igen Anders sen han var liten och var mycket i Bäckebo hos sin morfar, mormor, farmor och farfar som bodde där.

Nu denna vecka har jag varit på kurs i Göteborg. Omtankekurs som man måste gå om man ska jobba på Begravningsbyrå.
Det var steg 2 som jag gick nu. Jag berätade förra gången vad som hänt mig och min familj.
Jag berättade om hur det är att mista sitt barn.
Jag blev så glad för en av kursdeltagaren kom fram och tackade att jag berättade förra gången för sen dess har hon haft ett besök med föräldrar som mist sitt barn och hon tänkte på vad jag sagt. Jag fick en paket av henne som ett stort tack och där i låg ett underbart stort rött hjärtan. TACK PIA!!!

Jag har bestämt mig för att gå tillbaka till mitt gamla jobb på Förskolan pga olika skäl men det var ändå bra att fått gå kursen och jag har dock jobbat 8 månader på Byrån.

Skönt att det är fredag och helg nu är så trött och orkeslös. Måste fortsätta att röja i huset det ser för bedrövligt ut. TYVÄRR!






Nu vill mina ögon blunda
God natt kram Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0