Tårar från himlen

Tisdag igen vet inte vad dagarna tar vägen. Jag jobbar halvtid en månad till sen gäller det heltid, hur ska jag orkar när jag är helt slut efter halva dagar.
Många tro att det måste vara bra nu men jag kan bara säga att jag mår SKIT och att det finns ingen tidbestämt hur man ska mår när man mist sitt barn eller sitt syskon. Pratade nyss men den annan mamma som blivit utsatt för det idag på sitt jobb. Jag blir så ledsen varför ska man hela tiden förklara och försvara sig.
Det är något jag fått göra sen Anton dog har ingen kraft till det.

VEM SKULLE VILJA BYTA MED MIG???? Jag är säker till 100% att ingen vill det.

Läs mina flickors bloggar
www.jagheterhanna.blogg.se
www.jagheterwilma.blogg.se
Skoldax igen de skriver om det i sina bloggar.

Idag var det minnestund på Hannas skola för en kille som dog i sommar. Det rör upp för henne både att det snart var
 2 år sen vi satt där och att det var en ny kille som inte fick var med oss här längre.
Tänker på hans familj, de är i början av helvetet.

Tårar från himlen
Till alla som saknar


                                                   Kram Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0