Hur ska vi orka.....................


"Tänker på dej, hur gärna jag vill ge dej en kram...

Saknaden att få vara din mamma här och nu...

Att få se in i dina ögon igen...

Hur ska vi orka....

Orka att sakna...orka att gråta...orka att leva..."

Så här skrev min vän Cine på sin hemsida
Jag håller med dig Cine
Hur ska vi orkar.

Jag vet inte vad kraften har tagit vägen.
Tur att det finns helger.

Nu börjar skolan igen för Hanna och Wilma.
Vad skulle du gjort nu Anton???
Jag skulle så gärna vilja veta.

Igår var Simon och hans flickvän här.
 Jag tog fram ett kort på Simon och Anton när de slutade 9:an.
Det gör så ont.
Men är så glad att killarna kommer och hälsa på.
Det ger mig någon konstig styrka.






Skulle vilja gå upp för trappan och hämta ner dig Anton.
Saknar och längtar.
  
                                           Kramar från mamma Kicki


Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland är det enda man kan göra att andas in... och andas ut... Tänker på dig och din familj så mycket. Kram /Emilias och Simons mamma

P.S. Här är en underbar låt av Björn Skifs fast Carola sjunger.

http://www.youtube.com/watch?v=NHDOBO-4vK4

2009-08-23 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0