Älskade barn

Mina älskade barn


Jag har sen jag fick mitt första barn den 14 april 1990  verkligen levt för dem och funnits för dem till 100%.
Stöttat och hjälp både vid positiva och negativa händelse.
 De är ju en del av mig.
Som mamma har jag haft kontrollbehov runt dem hela tiden. Försökt får dem att förstå hur rädd om dem jag är och hur väl jag vill dem.
Efter många tråkiga och jobbiga och hemska saker vi varit med om har jag sökt extra stöd och hjäp för att jag ska finnas till hands för att hjälpa dem rätt och för att de ska mår så bra de kan efter omständigheterna.
Jag har väl varit dum att tro att alla mammor är såna, att de vill finnas till hands för sina barn men tyvärr har jag nu insett att det faktiskt inte alltid är så.
Jag bli ledsen, orkeslös och jag tappar tro på människor.

Älskade Anton, Hanna och Wilma
Jag är er mamma och kommer alltid att vara det.

Älskar er barn mer än livet
<3<3<3 Mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på Er



Många kramar



Annika

2009-08-20 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0