Kraft


Denna underbara målning i tunneln som tyvärr inte finns kvar.

När man mist sitt barn har man en stor kris
och man tro att allt runt omkring ska fungerar.
Tyvärr är det inte så.
Hela tiden har vi fått försvara och förklara oss.
Myndigheterna i Sverige har väldigt mycket att lära men hur ska vi lära dom???
Det är något jag länge funderat på.
För varje gång jag hör någon blivit behandlad dåligt bli jag ledsen och arg.
Vad har sunt förnuft tagit vägen. Kan ingen tänka hur hade jag själv velat bli behandlad.

Vad får man för utbildning för att ta hand om oss:
VI FÖRÄLDRAR SOM MIST BARN???
SYSKON SOM MIST SYSKON???

Vi har drabbats av så många konstiga saker sen Anton dog att jag bli mörkrädd.
Jag vill absolut inte att någon annan ska behöva utstå det vi har varit med om.

Detta tar kraft och energi.

Vet att det inte bara är min familj utan många, många fler.

VI BEHÖVER KRAFTEN TILL ATT ORKA STÅ PÅ VÅRA BEN


                                                                  Kram Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0