Tung helg


Nu är helgen över.
Det har varit en tung känslomässig helg. 
13, 14 och 15 denna månad inträffade som precis i september 2007.
Jag går igenom vad som hände timme för timme och dag för dag.
Det är nog svårt att förstå, men är man i i det så är det så.

Ser inte fram mot september
* 5 år sen Hanna opererades
* 2 år sen Anton dog. Jag vill inte vara hemma då vi får väl se hur det bli.
Jag skulle bara vilja sova mig igenom hela månadern.

Idag är det måndag igen och det är inte min favoritdag.
Något positivt idag är att jag fick min tumlare lagad efter 3.5 vecka.
ÄNTLIGEN!!!!!!
Hur kan det få ta så lång tid????

När jag kom hem från jobbet hade Hanna kokt kaffe och Wilma gjort smörgåsar till mig.
TACK älskade barn.


                                                         Kram Kicki


Här kommer fina änglar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0