Hemma efter FEBE

Hej igen!

 Vi är nu hemma efter FEBE mötet.
Idag var både Hanna och Wilma också med.
Hanna har varit med några gånger förrut men det var första gången för Wilma.
Efter fikat så gick Hanna, Wilma och ett annat syskon som var med in i ett annat rum.
Jag tro det är bra för dem att få prata syskonprat. Det var inte tyst i det rummet och det tycker jag är bra.

Syskonen har två sorger
HAR MIST SITT SYSKON
HAR MIST SINA VANLIGA, GAMLA FÖRÄLDRAR
( som inte är som förr och inte orkar det de ska m.m)

När man är i vår situation behöver man älta och älta. Det är det enda som kan lindra lite för stunden.

När jag kommer hem känner jag att jag får så MYCKET KRAFT när jag träffa dessa FEBE människor.




Ni kanske tror mig
när jag skrattar,
att jag mår bättre när jag ler.

När inte glansen finns i ögat
finns det nån som tåren ser?

När inga tårar finns att torka,
när jag skrattar bort min gråt.

När jag sväljer alla känslor
för att känna är för svårt.

Jag sväljer all förtvivlan,
jag flyr bort från min tår.

När jag kväver allt jag känner

  ser då någon hur jag mår?" 
                                                  (okänd )                                                                    
 





God natt och sov gott        
       Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0