En lycklig Simon

Ikväll kom Antons kompis Simon och visade sin första bil han köpt idag.
Han var så stolt och jag blir så glad för hans skull.
Vilken känsla och jag minns precis när jag själv körde iväg med min första bil.

Jag hoppas att Anton kan se. Jag hoppas Anton kan vara med på sitt sätt.
Jag önskar av hela mitt hjärta att du Anton fått uppleva att ta körkort och köpa din första bil. Jag vet precis hur förväntansfull du var och hur mycket bilar du tittade på.

Hoppas också du kan se Hannas och min lilla Golf. Den är svart som jag fick reda på att jag skulle ha.


Jag hoppas också att du Anton ser att Pappa gjejar och ser du vad fina fäljarna blev.

Lycka till nu Simon med Volvon

          Kram Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0