Detta skrev en kille på FB

Detta skrev en kille som spelat innebandy med Anton på facebook för ett tag sen.
Jag bli så rörd och tacksam att han inte är glömd.
 
Jag träffade honom i fredags och tackade för att han skrivit om Anton.
Jag har inte han på FB men någon av mina vänner hade gillat så det kom upp i mitt flöde.
Dessa underbara ungdomar som våga prata om Anton de är fantastiska.
 
Pratade med en av Antons kompisar om han trodde
att Anton också hade tagit motorcykelkörkort och
han svarade direkt att det hade han gjort.
 
Igår kom den ena killen hem hit med en nyinköpt motorcykel.
Så nöjd och stolt.
 
 
Är så tacksam att de finns så nära oss!!!
Underbara ungdomar är så glad att de var Antons kompisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0