13 september 2010

Idag den 13 september 2010 är det 3 år sen Anton blev påkörd.
Hur kan tiden gå när den för oss stannat??????
3 år av sorg, saknad, längtan, tårar, tomhet och orkeslöshet.
Det finns inga ord för hur det är. Denna kamp hela tiden för att orka stå på sina ben.
Den outhärdiga smärta.
Denna värk i kroppen efter längtan till sitt barn.
Denna aldrigheten som finns hela tiden.
Aldrig få se och röra honom,
Aldrig få prata med honom,
Aldrig få se vad han skulle gjort nu,
Aldrig få uppleva när han skulle ta körkort och köpa bil,
Aldrig få uppleva när han träffade sin kärlek,
Aldrig få uppleva att bli Farmor,
Aldrig få mer få han sin son här
m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m
Det finns inga ord............................


Nu kommer det tre tuffa dagar
13 september  Anton bli påkörd
14 september Anton är hjärndöd
15 september dör Anton

Jag går igenom timme för timme. Det vi har sett med våra ögon kan man inte ta bort.




Varje dag är en dag av saknad

Varje timme är en timme av sorg

Varje minut är en minut av längtan

Varje sekund är en sekund av tomhet
                                                       
                                         okänd författare 


Aldrig ska vi sluta älska Dig Anton


Kommentarer
Postat av: Mia

Kicki, jag tänker extra mycket på dig o din familj de närmaste dagarna. En jättekram till dig o din familj

2010-09-13 @ 06:38:21
Postat av: Eva (mamsen)

Hoff ! vad tungt och leva i detta Aldrig mer i saknad och längtan,om man kan kalla det leva?Att ha ett hjärta som värker..ont gör det.Varma styrke kramar till er..Anton är med er och håller om er i dessa tunga dagar,det är det enda hopp vi har, och tro att vi ska möta våra pojkar igen. Kramar <3

2010-09-13 @ 09:43:50
Postat av: Hedda

Tänker väldigt mycket på er! 3 dagar av smärta av sorg...Massor av kramar till er! <3

2010-09-13 @ 16:24:40
Postat av: Lina

Tänker på er! Kramar.

2010-09-13 @ 21:06:54
Postat av: Malin

Tänker på er!! Läste den fina dikten av A Henrikson på min pappas begravning. Säger så mycket. Kramar..

2010-09-13 @ 21:17:49
Postat av: Eliz

Ja, "aldrigheten" är tung att leva med!

Styrkekramar till Dig, Kicki!

2010-09-13 @ 21:50:06
Postat av: mamma Cine

"I den hårda tidens brus

finns de skrik som ingen hör

allt försvinner i ett sus

som när vinden sakta dör

alla tårarna har torkat

till kristaller på min kind

jag har ropat allt jag orkat

allt jag orkat efter dig

hör du mig

kan vi nå varandra"

(T Gärdestad)

Kramar Cine

2010-09-13 @ 22:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0