Fotboll



Idag spelade Wilma fotboll på Viktoriavallen och det var första gången där.
De spelade för första gången 11-manna och Madesjös plan var avstängd
därför fick de spela på Vickan.
Jag har inte stått där och kollat på fotboll sen Anton spelade och när jag stod där idag fick jag en sån konstig känsla. Det är så fel och jag kände att jag behövde åka hem men tvingade mig att stå kvar och se hela matchen. Kunde inte koncentrera mig. Jag tog min cykel och cyklade till Kyrkogården till Antons grav.



Älskade barn vad jag saknar dig.

Varje sekund finns du i mitt hjärta..
Varje minut finns du i mina tankar..
Varje dag saknar jag dig..
Du fattas mig hjärtat..

ALDRIG SKA JAG SLUTA ÄLSKA DIG



Kommentarer
Postat av: Karin Fransson

Tänk vad vi tvingas stå ut med. Helt plötsligt så kommer dessa urjobbiga backlash eller vad det nu heter, och man blir alldeles knockad.



Kram Karin



Hoppas vi kan ses snart.

2010-10-21 @ 17:45:58
Postat av: susanne

Det är det värsta man kan vara med om som mamma. Att förlora sitt barn och vetskapen om att det inte finns med oss längre på jorden år så smärtsam.

tänker på dig

kram änglamamman Susanne

2010-11-01 @ 22:02:56
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0