Föreläsning av Conny Karlsson


VSFB Vi som förlorat barn i Växjö bjuder in till

Conny Karlsson hålla en föreläsning för oss om "när livet gör ont" i Växjö onsdagen den 27/10.

Samtidigt får vi också besök av föräldrar från Ljungby- och Värnamogruppen.

Vi börjar kl 18.00  i Domkyrkans församlingshem på Nygatan 6 i Växjö.
OBS!! För att kunna beställa fika någorlunda rätt så anmäl er till mig, gärna innan söndag kväll - kostnad 15:- som vanligt!

 Christina Björnfot

Är det någon som vill anmäla er kan ni göra det här till mig så skicka jag det vidare till Christina.

Conny är präst och han var den jag rinde till några timmar efter att vi fått veta att Anton skulle dö. Han åkte hem till Hanna och Wilma direkt och har funnits med oss och stöttat och hjälp oss med olika saker.

Conny har tyvärr slutat att jobba i Nybro och jobbar nu som sjukhuspräst i Växjö. Det vet jag passa honom verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0