Tisdag den 10 november


Idag fick jag ett SMS från Annika en mamma som mist sitt barn. Hon skrev att jag kunde lyssna på Radio Kronoberg för de pratade om att förlora barn.
Tyvärr kunde jag inte det då men har nu lyssnat på Webbradion.
Det var två mammor som förlorat sina barn som berättade. Dessa två Christina och Christina träffade jag i Göteborg när jag var på kurs med Vi som förlorat barn föreningen.
Allt det dom berättade stämmer och nu ska det startas en grupp i Växjö den 25 november för oss som mist barn. Jag har skrivit förrut att det är viktigt för mig att träffa andra som är i min situation.

Om någon vill kan man gå in på

Sveriges Radio Kronobergs hemsida

http://www.sr.se/cgi-bin/kronoberg/program/index.asp?ProgramID=64

Klicka vidare på kl. 11.00
och när det är slut klicka vidare på kl.11.30
Kolla att det är 10 november.


TACK ANNIKA FÖR ATT DU BERÄTTADE FÖR MIG.




Kram Kicki




Kommentarer
Postat av: mamma cine

Hej

Tack för den länken, jag har letat och letat för jag visste att den skulle vara nu i dagarna. Blev tillfrågad av Cin om jag ville vara med, men jag tackade nej. De är sådana lugna och sakliga så det var nog tur att jag inte var där och stirrade till det. :) De säger många bra saker tycker jag.

Kram Cine

Var det till denna lördagen som ni tänkte köra till Växjö?? Glöm inte höra av dej i så fall!!<3<3

2009-11-10 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0