Fotboll

Idag har Wilma spelat fotbollscup i Emmaboda och det var samling kl.07.00.
De hade två lag med och varje lag spelade tre matcher och tyvärr gick de inte vidare.

Fy vad trött jag var när vi skulle åka hem. Jag tittade på 24 matcher räknade Wilma och jag ut.
Var hemma kl.14.30.

Vaknade idag med nackspärr. Jag sa det på jobbet i veckan att det var länge sen jag hade ont i nacken och där fick jag.

Hanna stackaren har jobbat.

Veckan som kommer nu är det fullt upp varje kväll.

På tisdag ska jag och många andra på en spännande träff.......................
Hoppas hoppas att det händer något fantastiskt..........................................
Om det gör det ska jag berätta.............................. senare.
Det är många förväntasfulla människor den kvällen och kanske kanske............... vi får väl se.

På onsdag åker jag till Växjö på Vi som förlorat barn = VSFB-träff.

Torsdag har vi jobbfest det bli roligt att träffa alla.

Till helgen ska jag försöka putsa fönster om jag orkar men jag känner att jag måste fy vad tråkigt.

                                  Gissa vem som tagit kortet. Javisst är det Hanna.

FOTBOLLSTJEJEN WILMA PÅ ÄLSKLINGSPLATSEN



Nu är det dax att inta sängläge
 God natt

                             Kram Kicki





Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, du Kicki. Jag vet hur det är att sitta en hel dag & titta på fotboll eller hockey. Jag tror att vi föräldrar är tröttare än barnen, efter en sån dag...hihi

Charlie är mitt inne i hockeysäsongen & seriespel där. Nu börjar inomhusfotbollen oxå...ja ja, det är bara att hänga på....Kram till dej & familjen./ Annelie

2009-11-28 @ 10:43:57
URL: http://inka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0