Artikel i Aftonbladet

http://www.aftonbladet.se/wendela/article6023158.ab

Här är en artikel om två mammor som mist sina söner.
De skriver om hur det hjälper varandra. Jag har läst boken som Ulrika skrivit.

Jag träffa också andra föräldrar som mist sitt barn och det är något som hjälper mig. Ingen psykolog, kurator m.m kan efter min erfarenhet förstå, man kan inte läsa sig till något sådant vi varit med om.

Har sökt olika hjälp till mina barn men det finns ingen där som förstå eller orkar eller jag vet inte vad det är. Som syskon mister man sin älskade bror och man mister sin vanliga föräldrar som aldrig bli som de varit. DE HAR DUBBEL SORG!!!!

Skulle vilja utbilda alla som jobba med barn................
som inte förstå att man kan mår väldigt dåligt fast det gått
2 år.................... och att det faktiskt påverkar skolarbetet m.m.   Är det svårt att förstå det .................
NEJ DET SKA DET INTE VARA!!!!!!!!!


Har denna vecka tagit ett beslut och det är skönt att jag nu kan släppa det.

Vi såg Flickan som lekte med elden igår. Den var otäck men det är skönt att hon få ge igen.
Wilma hade övernattning med fotbollen. Det kom hem en nöjd tjej idag. Vad härligt!!!

Hoppas alla pappor haft en bra dag idag.

                                 

 
Far och son läser sin älskade tidning BILSPORT


Det är en konstig dag för oss för det är bara två barn som kan fira sin pappa men jag vet Anton att du är med oss.


Kram Kicki
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0